‹ Actueel

03 april 2023

Lekkages in het schoolgebouw

Op zaterdag 1 april is er een bericht voor ouders geplaatst in ons ouderportaal Social Schools dat er door de zware regenval van de afgelopen dagen, op meerdere plekken in het dak van ons verouderde gebouw, lekkages zijn ontstaan.

Omdat er op korte termijn geen dakdekkersbedrijf beschikbaar was, moesten we de lekkages zelf opvangen in emmers. De school heeft uiteraard niet zoveel emmers en daarom is er aan ouders gevraagd om hun kind(eren) op maandag 3 april een emmer mee te geven en kaplaarzen/regenlaarzen/moonboots/paardrijlaarzen of iets dergelijks aan te trekken.

In groep 1-2A kwamen 5 leerlingen met laarzen aan naar school en er was 1 emmer meegenomen. In groep 1-2B 3 emmers en 3 leerlingen met laarzen. In groep 1-2C 3 emmers en 4 kinderen met laarzen en in groep 1-2D 1 leerling met laarzen.

Gelukkig was het een 1 april grap en konden we er maandag 3 april heel hard om lachen!

Bekijk fotoalbum ›