‹ Actueel

10 oktober 2022

Kinderboekenweek 2022

Wat fantastisch dat we weer een grote opening Kinderboekenweek inclusief boekenmarkt met het team, alle leerlingen en ouders/verzorgers konden houden!
Het gebouw is mooi versierd, ramen zijn geverfd en lees bevorderende hoekjes zijn ingericht door de feestcommissie, hartelijk dank voor de inzet en de organisatie voor dit project. De opvang heeft meegeholpen door het eten van “rupsje nooit genoeg” te maken voor de leuke opening op het kleuterplein. Zij besteden de aankomende periode ook tijd aan lees-bevorderende activiteiten. Koos Meinderts heeft uitgebreid voorgelezen aan de kinderen van de groepen 3 en 7. Hij heeft ook flitsbezoekjes bij alle groepen afgelegd, wat tof om de kinderen en leerkrachten hiermee te kunnen verrassen, dit was optimaal genieten. Wij als KC met de enige echte Koos Meinderts investeren in leesbevordering en het leesplezier, de gemeente Den Haag investeert door het project Heel Den Haag leest en wij hebben kinderen en ouders gevraagd ook te investeren zo gaat het lezen steeds beter, gemakkelijker en wordt het nog leuker.
Bekijk fotoalbum ›